Multiply
The Creative Shopping Center
Abovo Media
Itonomy
Blindspot
Divide
Tweakwise
Retail
Fashion
Marketing
E-commerce
Door de voorraad van onze fysieke winkels ook online beschikbaar te stellen, kunnen we een uitgebreid assortiment aanbieden en vergroten we de verkoopmogelijkheden van onze producten, waardoor we bijvoorbeeld afwijkende maten en niche-merken kunnen aanbieden waar anderen zich niet aan wagen.
We zetten een order management systeem in, wat de bestellingen op een optimale manier over de winkels verdeeld, rekening houdend met verschillende factoren zoals de snelste levertijd en werkdruk in de winkels. Online bestellingen kunnen in de winkels afgehaald worden, waar een adviseur de klant desgewenst direct helpt met passen en eventueel omruilen van de bestelde artikelen.
Met uitgebreide informatie over de winkels, wordt ook de website bezoeker die online oriënteert om vervolgens offline te kopen goed bediend. Van het maken van een afspraak voor persoonlijk stijladvies tot het inmeten van een maatpak of trouwpak in de dichtstbijzijnde winkel, het inschrijven voor evenementen of het bekijken van het assortiment per winkel, het kan allemaal op de Only for Men webshop.
Een van onze meest succesvolle marketingcampagnes was de “Men Only” campagne uit 2017. Deze campagne ging binnen enkele uren online viraal en leverde honderden reacties op. De opschudding zorgde voor het beste voorjaarsseizoen in de geschiedenis van Only for Men. Het leverde ons ook lovende recensies op van onder andere retailkenner Rupert Parker Brady, die sprak van een ‘briljante insight en een consequent besluit’.
Ontdek hoe wij ook jouw e-commerce strategie kunnen versterken en je online prestaties naar nieuwe hoogten kunnen tillen. Neem vandaag nog contact met ons op, zodat we samen kunnen werken aan het succes van jouw e-commerce business!
Na negen jaar bouwen aan de webshop merkten we dat onze ambities het platform ontgroeid waren. Na een uitgebreide selectieprocedure hebben we gekozen voor een migratie naar Magento 2, met een Vue Storefront PWA frontend en moderne integraties met het ERP, loyalty platform, personalisatietool en overige systemen.
Naast de techniek was ook het design toe aan modernisering, waarbij we speciale aandacht besteedden aan het vertalen van het succesvolle retailconcept van service en gemak naar een online merkbeleving. We transformeren de webshop van een verkoopkanaal naar een mannenplatform, waarop inspiratie wordt geboden op basis van gelegenheden, dresscodes, trends en events.
Ontdek hoe wij ook jouw e-commerce strategie kunnen versterken en je online prestaties naar nieuwe hoogten kunnen tillen. Neem vandaag nog contact met ons op, zodat we samen kunnen werken aan het succes van jouw e-commerce business!